Namn:
Plats: Djurhamn, Sweden

2005-02-07

Varde ljus, och det blev ljust...

Helgens arbete på huset bestod mest av små sysslor.
Belysningen på garaget kopplades in. Den funkade dessutom väldigt bra, då den senare på kvällen avslöjade grannen när han genade med sin hund över min gräsmatta. Hoppas han blev riktigt bländad :-)

Timern till ytterbelysningen på huset kopplades också in, så nu behöver jag inte fumla så mycket med dörrnyckeln när jag kommer hem på kvällarna. Fast snart är det t.o.m. ljust när man kommer hem, våren närmar sig med stora steg. Jag hade nästan lust att börja vårstäda i söndags :-)
Lite vårstädning blev det faktiskt då jag tog ner de tre fågelholkarna som satt på huset.

Drog massa elrör i källaren också, nu är det nästan klart så när som på ett par rör till, men först måste jag köpa lite fler rörskarvar.

Nästa helg blir det nog dags att sätta upp lite fler lister och foder som nu ligger och skräpar lite varstans i huset.