Namn:
Plats: Djurhamn, Sweden

2004-09-27

Fortfarande kallt!

All väv är nu färdigmålad i hallen och vardagsrummet, så nu kan man äntligen börja möblera hallen lite.

Inga element har dock kommit upp under helgen, men det beror på en liten omprioritering. Jag har köpt golv- och taklister och börjat montera golvlisterna. Det blir så mycket enklare att montera dem innan elementen är på plats.
Dock behöver jag montera dörrfoder innan jag kan få alla listerna på plats. Men innan jag kan montera dem måste jag köpa nya dörrar och dörrkarmar. Låter som om jag börjat i fel ände :-)

Men nu har jag åtminstone fått dit golvlisterna som är bakom elementen så jag kan få upp dem.

Har även proveldat i öppna spisen. Temperaturen steg ganska fort, så jag klarar mig ju egentligen utan element ett tag till :-)

Under veckan är planerna att montera garderoben i hallen och få upp tre hyllor i datarummet så att jag kan börja få lite mer ordning på kläder och pärmar m.m.

Nästa helg hoppas jag kunna få lite hjälp med att få elementen på plats. Dock är det ju villamässan då, och den får man ju inte missa nu när man är husägare :-)
Så vi får se hur mycket som verkligen hinns med.